Shop Mobile More Submit  Join Login
About Varied / Hobbyist A Lady Hinoto Project29/Female/United States Recent Activity
Deviant for 13 Years
Needs Core Membership
Statistics 486 Deviations 450 Comments 9,606 Pageviews
×

Activity


deviantID

LostInTheFalling
A Lady Hinoto Project
Artist | Hobbyist | Varied
United States
Interests
lol wow I just notice my last entry was in May...and ironically its May again. awesome. my drawing slump hasn't gotten any better nor does work help, but! have turned my journal into a sketch pad and ideas are pouring into it ^^ luck is turning here.
  • Listening to: Escala - Palladio
  • Reading: your mind
  • Watching: me sit and spin....
  • Playing: World of Warcraft (I wish)
  • Eating: Air
  • Drinking: Coke k;sfebwberiw <3 my love

Comments


Add a Comment:
 
:iconlostinthefalling:
LostInTheFalling Featured By Owner Jul 21, 2013  Hobbyist General Artist
ooooooo my god I REMEMBERED MY PASSWORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconpushedoffgrace:
PushedOffGrace Featured By Owner Jun 21, 2009
Kaffin! I loves you!!!!! Get drawing!
Reply
:iconpushedoffgrace:
PushedOffGrace Featured By Owner Jan 21, 2009
Snowboarding took its toll...it still hurts to run, laugh and sneeze haha
Reply
:iconlostinthefalling:
LostInTheFalling Featured By Owner Jan 21, 2009  Hobbyist General Artist
lmfao well least you had a good time thats all that matters =)
Reply
:iconpushedoffgrace:
PushedOffGrace Featured By Owner Dec 23, 2008
Tell him to hop to it! You haven't got all day!! I've already got another one finished and going up when I'm done here, and another one thats half done!! And I'm going and getting your your actual present today, and mailing everything tomorrow, haha
Reply
:iconpushedoffgrace:
PushedOffGrace Featured By Owner Dec 13, 2008
Hey, I know this is slightly hypocritcal of me, but uh...why don['t you try puttin some new art up? lmao
Reply
:iconlostinthefalling:
LostInTheFalling Featured By Owner Dec 21, 2008  Hobbyist General Artist
lmfaoooo bahhh!!! yea tell me about it XD i only got one new one done and its not even up here yet esh lol. gotta get casi to reinstall photoshop ^^
Reply
:iconaelianaqwidesigns:
AeliaNaqwiDesigns Featured By Owner Jul 20, 2008  Hobbyist Digital Artist
Thanks for the fave:)
Reply
:iconmarkmarek:
MarkMarek Featured By Owner Jun 1, 2008
Thank you

Oops :)
Reply
:iconpushedoffgrace:
PushedOffGrace Featured By Owner Feb 15, 2008
Wow, your almost as bad as I am about putting new stuff up, lmao. My birthday is next week and I'm thinking Mongolian BBQ. You, Tammeh and Angela game?
Reply
Add a Comment: